BÜRO YÖNETİMİ ve YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI
0362.7145555 | Dahili: 7454     Havza Meslek Yüksekokulu      Öğr. Gör. Kevser GİRGİN ÇATALKAYA

Başvuru İçin Ön Koşullar
Tercih ve Yerleştirme
Evraklar Teslimi
Eğitim ve Süreç
YGS sınavına girin. Başvurmak istediğiniz programın puan türüne göre puanınızı alın.
Tercih döneminde ÖSYM Tercih Kılavuzu’ndan Uzaktan Eğitim ibaresi olan bölümleri tercih edin.
Programa yerleşmeye hak kazandıysanız kayıt işlemlerine başlayın ve gerekli evrakları bağlı bulunduğunuz Havza Meslek Yüksekokulu öğrenci işlerine verin.
Gerekli evraklar;
– ÖSYM Sonuç Belgesi
– Nüfus Cüzdanı
Eğitime başlayın.
Eğitimler başladığı zaman UZEM internet sitesinde ders sistemi hakkında bilgiler yayınlanacaktır.

1. Adım
2. Adım
3. Adım
4. Adım

Programın Amacı Nedir?

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı’nın amacı, kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektör işletmelerinde yöneticilerin ofis çalışmalarına katkı sağlamak ve büro faaliyetlerinde bulunmak üzere görev alabilecek nitelikli insan gücünü yetiştirmektir.

Başvuru Tarihleri Nedir?

Başvuru tarihleri ÖSYM tarafından belirlenmektedir. Başvuru tarihleri belirlendiği takdirde duyurulacaktır.

Programa Kimler Kayıt Yaptırabilir?

Programa, ilgili yılda ÖSYM’nin düzenlediği YGS sınavında belirtilmiş olan puan türünde yeterli puan alan adaylar yerleştirilir.

Meslek Yüksekokulu bünyesinde yer alan programlarda öğrenci olabilmek için bu programları ÖSYM tercih kılavuzları aracılığıyla tercih etmek ve (baraj puan ve üstü alarak) yerleşmiş olmak gereklidir.

Programa Nasıl Başvuru Yapılır?

Programa başvurular ÖSYM kanalıyla alınır.

Ödemeler Nereye, Nasıl ve Ne Zaman Yapılıyor?

Değerli öğrencilerimiz, Öğrenim Ücreti ve Uzaktan Öğretim Materyal Ücreti Halkbank şubeleri tarafından öğrenci numaranız ile tahsil edilecektir.

Tahsil edilecek tutarın Halkbank haricinde diğer bankalara yatırmayınız. Diğer bankalara yapılan ödemelerden UZEM sorumlu değildir.

Olağanüstü durumlar haricinde ödemelerde EFT ve Havale yoluyla tahsilat yapılmayacaktır.

Ödeme bilgileri için tıklayın.

Ders Seçimi Nasıl Yapılıyor? Dersler Nasıl İşleniyor?

  • Öğrencilerin ders seçimi yapabilmesi için ilk önce kayıtlı olunan programa ait tüm ödemeleri yapmaları gerekmektedir.
  • Programlara ait “Ödeme Takvimleri” hem akademik birim hem de UZEM’in web sayfasından (uzem.omu.edu.tr) duyurulmaktadır.
  • Programa ait tüm ücretleri yatıran öğrenci, döneme ait akademik takvimi takip ederek ders ekleme ve bırakma işlemi için belirtilen tarih aralığında derslerini omu.edu.tr adresi üzerinden seçerek danışmanının onayına gönderir.

UZEM’ de dersler online şekilde yürütülmektedir. Her öğrenci kendisine tahsis edilen öğrenci numarası ve şifresiyle Ders Portalına giriş yaparak, günün 24 saati derslerini internet üzerinden takip edebilmektedir.

Eğitim Kaç Dönem Sürmektedir?

Tüm ön lisans programlarında eğitim öğretim 4 yarıyıldan oluşmaktadır.

Sınavlar Nasıl Yapılmaktadır?

YÖK mevzuatına göre sadece vize sınavları internet üzerinden yapılmaktatır. Final ve bütünleme sınavları ise OMÜ Merkez Kampüsünde yüz yüze yapılmaktadır.

Mezuniyet Şartları Nelerdir?

Tüm ön lisans programlarında “Ders Geçme Notu” OMÜ Bağıl Değerlendirme Yönergesine göre düzenlenmektedir.

Diğer Hususlar

Programların yüz yüze eğitim esas ve uygulamaları YÖK tarafından belirlenir.

Bu tarih aralığına ait olay yoktur.

Tümünü gör...
  • Bu sayfa size yardımcı oldu mu?
  • Evet   Hayır